tiistai 28. maaliskuuta 2017

Body painting


Olen Monika ja toisen vuoden parturi-kampaaja opiskelija Kajaanista, mutta Puolangalta kotoisin.

Torstaina 23.3. päiväni alkoi kahdeksalta koulussa body pantingillä. Eteeni tuotiin muutama erillainen kuva, mistä minun täytyi valita yksi kuva minkä maalaisin yhden kosmetologinopiskelija köteen tai selkään. Päätin maalata opiskelijan selkään sellaisen kuvan missä voin hieman päästää luovuuttani valloilleen, ettei kuvan tarvinnut olla kopio täysin avustavasta kuvasta. Tämän kuvan maalasin neljällä eri värillä, eli pinkillä, sinisellä, violetilla ja kultaisella. Omasta mielestä maalasin enskertalaiseksi ihan hyvin. 
Vieressäni kaksi kosmetologi opiskelijaa vuorotellen tekivät toisilleen, mutta minusta he eivät saaneet paljoa tällöin aikaiseksi, koska he puhuivat minulle ja kyselivät kaikenlaista.



Samaisena päivänä kun olin body paintingin saanut valmiiksi aloimme meikkaamaan. Mallinani oli Emilia ja kosmetologi opiskelija Anežka neuvoi minua. Kerkesin kokeilla emilialle hieman contouria, mutta jouduimme lopettamaan kun heillä ei ollut tarpeeksi tummaa varostusainetta. Tässä välissä kun kävimme lounaalla, Anežka oli meikannut hänen malliltaan toisen silmän ja kulmakarvan. Minä yritin sitten meikata toisen puolen samanlaiseksi, mutta Anežka hieman neuvoi minua. Aikaa oli vielä jäljellä niin tein yhdelle kosmetologi opiskelijalle arkisen silmämeikinja se onnistui hyvin. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti